۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹

رییس ستاد انتخابات استان یزد:

مشکلی برای رای گیری در روستاهای استان یزد وجود ندارد

مشکلی برای رای گیری در روستاهای استان یزد وجود ندارد

یزد- رییس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به یخبندان در بسیاری از راه‌های روستایی گفت: مشکلی برای رای گیری در هیچ یک از روستاهای استان یزد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر عزیزی، ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان یزد اظهار کرد: هموطنان عزیزی که شناسنامه های عکس دار ندارند و به سن قانونی رای دهی رسیده اند، می توانند با شناسنامه بدون عکس هم رای بدهند و این موضوع توسط ستاد انتخابات کشور ابلاغ شده است.

وی در مورد تخلفات احتمالی بیان کرد: تخلفاتی که ممکن است توسط نامزدها یا هواداران آنها اتفاق بیفتد باید مستندسازی شود و به دفاتر نظارت شورای نگهبان یا دادستانها در مرکز استان و شهرستانها ارائه شود.

عزیزی ضمن قدردانی از پوشش خبری اصحاب رسانه یزد عنوان کرد: همه اصحاب رسانه به صورت گسترده حضور مردم را پوشش دهند.

وی از مردم نیز خواست: رای دهندگان هنگام رای دهی در کنار نام نامزد، کد انتخاباتی نامزد را نیز درج کنند که در صورت مشابهت اسم، شمارش آرا سریعتر انجام شود.

رییس ستاد انتخابات استان یزد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد وضعیت راه های روستایی و رای گیری در روستاها عنوان کرد: برخی راه های روستایی دچار یخبندان بودند و اغلب راه ها مسدود بود اما از صبح امروز تمام مسیرها باز است و مردم به راحتی می توانند برای رای دادن اقدام کنند.

کد خبر 6042291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha